31. 12. 2018.

DENIS – POSLEDNJA CESTITKA ...


Denisova poslednja cestitka...
Dopao mu se moj crtez misom u programu Paint te je dodao-dopisao tekst za nastupajucu 2005. godinu, nazalost njemu poslednju...

Ovu cestitku Denis je slao mejlom svojim  prijateljima za Novu 2005. godinu...

Poslednji put...
I nikada vise...  

23.07.2005. godine iznenada mu je pozlilo, imao je skolske simptome aneurizme...

25.07.2005. godine zauvek nas je napustio jer njegovi dzelati-diletanti "slavne" klinike u Tuzli nisu obracali paznju na njegove vapaje da ga gusi u prsima, da ne moze disati iako im je doktor u pratnji (komsija koji ga je s ocem doveo na UKC) rekao da se radi o teskom kardioloskom slucaju... NE, za 3 dana na prijemu Interne klinike UKC-a nisu mu uradili ni UZ srca, a kamoli sta drugo!

Od tada, evo vec i 14-u "novu" godinu, mi se borimo za ISTINU i PRAVDU za Denisa!

Nakon svih opstrukcija (lazi, ispravljanja dokumentacije i skrivanja dokaza), nakon zalbi na PRVU pa na DRUGU,  pravosnaznu presudu, dobijamo i TRECU 04.12.2018.godine. Opet cekamo...
Hoce li se zaliti OPET? Kome vise, kako, zasto?

Sve je jasno... bilo i bice... ali neka, sacekacemo jos i taj januar 2019. godine.

Ja sam mirna, ZNALA sam i ZNAM da je ISTINA i PRAVDA na nasoj strani!

A predugo traje ta borba, predugo... valja istrajati i boriti se do kraja (pa i zivota).
 
Sine moj, mama Ti je OBECALA ...



"Ako Tvoja Dusa moju pjesmu slusa...
negdje iznad zvijezda
dok joj palim svijecu,

neka zna
da Te nikad
zaboravit necu..."

Nema komentara:

Objavi komentar