08. 12. 2018.

DENIS – ISTINA i PRAVDA... konacno?



Konacno i TRECA presuda u nasu korist Duso moja mila, prekrasna!
Neka se opet zale ako imaju imalo obraza, morala, casti... a NEMAJU naravno!
Neka, neka se zale, nije me vise briga jer sta drugo reci nego ponoviti onu latinsku:
"GRESITI JE LJUDSKI, ALI U GRESKAMA USTRAJATI OBELEZJE JE LUDAKA" - DA, upravo tako!

TRI presude:

2012. godine

2014. godine

Nasa zavrsna rec 14.02.2014.

Objava presude u casopisu "Sudska praksa"


I evo 04.12.2018.godine i TRECA PRESUDA - zar im nije dosta?

ZNAM da sam u pravu, znaju to i oni, ali priznaju samo u "cetiri oka"! Sta hoce vise taj "slavni" UKC Tuzla?
Navikla "gospoda" da bude sve po njihovom? E ne moze bas uvek, ne moze!

PRAVDA jeste spora, uzasno spora Sine moj, ali ipak je dostizna...

Davno je bila 2005.godina, davno je bio taj crni datum 25.07. kad sam Ti obecala...
I ovu sliku, Tvoju poslednju (16.06.2005.), davno sam pripremila...
Sa citatima u skladu s obecanjem... ako zatreba... jer, OBECALA sam Ti:


Nema komentara:

Objavi komentar