11. 12. 2018.

DENIS – PRESUDA 04.12.2018. - ponovljena drugostepena






Gotovo 5 godina je proslo od prethodne pravosnazne drugostepene presude Kantonalnog suda u Tuzli od
25.02.2014.godine za koju je UKC Tuzla trazio reviziju Vrhovnog suda FBiH, a koja je zavrsena 22.09.2016.godine i predmet je vracen na ponovno postupanje radi otklanjanja nedostataka (nedolaska, iako opravdanog) tima vestaka licno, umesto pismenog izjasnjenja-dopune nalaza vestacenja.

Na novom-ponovljenom drugostepenom sudjenju 14.11.2018.godine, tuzeni UKC ponovo trazi da se preinaci prvostepena presuda Opstinskog suda Tuzla Opstinskog suda Tuzla od 27.12.2012.godine i u celosti odbije nas tuzbeni zahtev ili vrati prvostepenom sudu na ponovno odlucivanje (??!).

Sve ove godine sam mnogo citala, istrazivala jer nisam imala advokata – NIKo nije hteo prihvatiti predmet!

Rekose da NECU uspeti protiv klinike, ni slucajno.

Ipak, tuzbu sam predala (sastavila je jedna gospodja advokat koja nije smela prihvatiti predmet iz porodicnih razloga) i cekala godinama.

Tek kad je tuzba "odlezala" nekoliko godina u Opstinskom sudu (i uz nekoliko imenovanih sudija) slucajno nadjoh poznanicu-advokata.

Naravno, opet nisam prepustila sve njoj, ni jedna rasprava nije odrzana bez nas.

Pisala sam spisak svedoka, pitanja za njih, kao i zavrsne reci a suprug je citao, korigovao, dopunjavao-nista nismo prepustali slucaju.

Da, mi smo vodolije , a vodolije su:

"Rođeni idealisti, spremni da sve žrtvuju za ideju vodilju, iako vrlo tolerantni, ne pristaju da ih drugi vode. Sami biraju svoje puteve, dopuštajući svima slobodu izbora... Odluku obavezno sprovode u delo, ne razmišljajući o tome kako to deluje drugim ljudima...

Ona preispituje opšteprihvaćene postulate, u nameri da sazna istinu. Neće se libiti da uđe u otvoren sukob sa svima, ako proceni da je u pravu."


A ja sam znala i ZNAM da sam U PRAVU! Obecala sam Ti cedo moje...




 PRESUDA – deo prve s drugom stranicom, treca, cetvrta i peta s delom seste:
2-Presuda-04-12-22018-deo-1-i-2-strana        3-Presuda-04-12-22018-strana-3        4-Presuda-04-12-22018-strana-4        5-Presuda-04-12-22018-deo-strane-5-i-6

Sta dalje sledi? Hoce li se opet zaliti, opet traziti reviziju presude? Ne sumnjam!

Ko ih ne zna skupo bi ih platio... a ja ih znam itekako nazalost.

No... procitavsi ovu najnoviju pravosnaznu drugostepenu presudu, detaljno, objektivno i profesuonalnu obrazlozenu shvatila sam da bi samo glupa, luda, samoziva i beskrajno sujetna osoba mogla da se zali na istu. Nazalost, tuzlanski UKC je prepun takvih. Bio je jos one 2005.godine, a i danas je.

Ipak, ONI me vise ne zanimaju...

Zavrsne reci na (prvoj i jedinoj) raspravi pred drugostepenim vecem Kantonalnog suda u Tuzli 14.11.2018.godine bile su kratke (nema ponavljanja vec recenog na prvostepenom i prethodnom drugostepenom sudu ) :

Tuzeni UKC Tuzla je ostao pri svojim ranijim ("trla baba lan") zavrsnim recima...

Mi isto tako (sve je vec receno u prethodna 2 sudjenja!) uz dopunu da je nesavestan postupak lekara njegova odgovornost za postavljanje pogresne dijagnoze i nastanak stetne posledice ce postojati ako je njegov pregled bio povrsan ili nije ni pristupio iako je mogao biti izvrsen, odnosno, ako su propusteni bitni dijagnosticki postupci, a konkretno u ovom slucaju i u osnovnom nalazu, dopuni nalaza, kao i usmenim pojasnjenjima tima lekara je konstatovano da prema pacijentu Garagic Denisu nisu napravljeni bitni nalazi - ultrazvuk srca.

Nema komentara:

Objavi komentar